Зворотній
виклик
Надіслати
повідомлення
Надіслати
запит
Контакти

Нюанси будівництва гаража

19 марта, 2019
1055

Сьогодні практично кожен власник нерухомості за містом володіє хорошим автомобілем. Щоб забезпечити збереження залізного коня в отличном состоянии, необхідний навіс, краще - гараж. Це будова зводиться близько до проїжджої частини.

Такий підхід забезпечить зручний виїзд і в'їзд на ділянку, та ще й утворюється економія території самої ділянки. Так як, розмістивши гараж на віддалі від дороги, то має бути ще й створювати під'їзну дорогу. Найбільш поширені матеріали, що використовуються для зведення гаража: це метал, бетонні блоки, цегла, азбестоцементні плити, монолітний або збірний залізобетон. Як правило, гараж на заміській ділянці наділений масою додаткових функцій - майстерня, льох (де зберігають продукти) і склад. Про ці додаткових приміщень теж не варто забувати при проектуванні гаража. Радять створювати гараж в кілька рівнів вище за землю для того, щоб уникнути попадання паводкових вод, адже приміщення повинно бути обов'язково сухим, теплим (температурний режим від 4 до 4 градусів) і безпечним. Стандартний гараж наділений електропроводкою, вентиляцією, стелажами. Часом є водопровід, а це вкрай бажано. Приступити до підготовки майданчика розміщення гаража можна лише після підбору будівельних матеріалів. Спочатку слід забезпечити стійкість конструкції гаража. З цією метою формується стрічковий фундамент із застосуванням залізобетонних плит (бетону з моноліту), 15-20 сантиметрів завтовшки буде досить. При цьому стрічковий фундамент буде служити підлогою, і основним елементом фундаменту гаража, тобто для стін. Для цього буде потрібно видалити грунт. Здійснюється розмітка для майбутньої будови, встановлюються кілочки, натягуються спеціальні шнури. З огляду на параметри розмітки, риється котлован. Варто заздалегідь визначити тип ґрунту, присутній на майданчику. При наявності глини, глибину беруть в один метр. При сухому піщаному грунті - до 80 сантиметрів. Після робіт з котлованом необхідно сформувати монолітні залізобетонні плити . Будуть потрібні короб без днища. Пісок засипають всередину, а ще вище гідроізоляційний матеріал. Це може бути енергофлекс, пінополістирол і інші складові. Останній крок - монтажні роботи арматури із прутів заліза і процедура заливки бетонного розчину.

Стіни у цегляного гаража виконують з цегли 2-х типів: звичайного червоного або білої силікатної. У період зведення стін гаража застосовують наступний крок - формують середини і кути зі стовпів цегли. Звідси, гараж вже стає просторіше, а в нішах обладнуються стелажі. Формат даху в разі гаража зовсім не важливий. Це ожжет бути односхилим стандарт, і двосхилим. Дах повинна розташовуватися під деяким ухилом - 10-15 градусів. Решетування укладається на крокви. З метою гідроізоляції використовують як мінімум три шари руберойду. Потім його поливають гарячим бітумом, обсипають піском. При цьому руберойд зовсім не є ідеальним варіантом - сьогодні існує великий асортимент інших матеріалів. Найбільш популярні матеріали покрівлі: керамічна, цементно-піщана, бітумна черепиця, ондулін, оцинкований або гофрований лист. Для визначення обсягу придбаного матеріалу власник враховує: вид матеріалу, розміри гаража, кут нахилу даху. Причому, за рахунок наявності звисів з 4-х сторін буде потрібно на 15-20% більше матеріалу. Грамотно буде встановити не одну, а саме 2 пари металевих воріт орного характеру з антикорозійним покриттям. Якщо зводиться гараж з мінімальними габаритами, то стулки воріт радять розміщувати їх з лівого боку гаражного будови, а не посередині (саме так простіше виходити з авто). Обов'язкова наявність з внутрішньої сторони воріт засувки, це дозволить відкривати і закривати дані ворота в негоду. Бувають також підйомні та рольові ворота, керують ними за допомогою пульта.

Питання вентиляції. Через трубу, змонтовану з азбестоцементу, витягуються вихлопні гази. Тут повинні бути насадки і ковпак. Віконні конструкції вирізаються в цегляних гаражах. Для цілорічної експлуатації автомобіля гараж утеплюють. Для того щоб сформувати оглядову яму, потрібно діяти обережно. Створювати її можна лише в тому випадку, якщо рівень вод грунту нижче 3-х метрів. В іншому випадку, випаровування вологи призводить до коррозионном впливу днища автомобіля. Для створення оглядової ями формують дерев'яну опалубку, бетонують стіни, по краях вгорі встановлюються куточки. Водний стік влаштовують в напрямку каналізаційної мережі. Завершальний етап в обладнанні гаража - електропостачання. Напруга електромережі повинно бути - 220 Вольт. Протяжку проводів здійснюють наступним чином. Формують в трубах з металу, в пластикових коробах (заземленого характеру). Заземлення проводів виконується поза гаража машини, вбивається металева труба на 1,5 метра в землю, приварюється болт. До болта закріплюється дріт заземлення. Рівень опір - не більше 0,4 Ом. Також здійснюють приховане відео-спостереження, встановлюють датчик руху (в момент появи людини світло загоряється, лунає сигнал).